25 Mayıs, 2014

Küçük Çocuk



    Uyandım,uyandığımda  güneş penceremin tam karşısından, karanlığa meydan okurcasına yüzünü göstermeye başlamıştı.Yedinci kattaki odamın penceresinden insanları seyretmeye başladım.Beton yığınlarının yanından yürümeye başlayan insanları, kimisi spor yapmak için koşuyordu kimisi işe, kimisi okula yetişmek için...

   Tüm bu olanları seyrederken senin ''Ben gidiyorum'' dediğin aklıma geldi.Ben küçükken sabahları annem de markete gitmeden önce '' Ben gidiyorum'' derdi, ama sonra ''geri dönücem korkma''diye eklerdi, gittiği zaman korkardım ama geri dönmeyeceği için değil gittiği için çünkü annemin yanımda olmayacak olması korkuturdu beni.Sen ''gidiyorum'' dedin ama ''geri dönücem'' diye eklemedin.Şimdi evde yalnız kalan küçük çocuk gibi korkuyorum, geri dönmeyeceğinden.

'' Gidenler geride bıraktıklarını almayı unuturlarmış her zaman ''

MUTLAKADAM